Hoja!!

Kollade just smhi på nätet.. Å det skulle tydligen SNÖA imorgon?! Nu måste dom väl skoja?! Minusgrader å snö.. Jag rymmer! Synd att jag börjar mitt SOMMARjobb imorgon då. Hoja.. Hoja.. Jaja, kunde man vänta sig nåt annat eller?

Elias kör med sina bilar som han har fått av sin mommo. Jag försöker hålla mig vaken..

Vaknade klockan 8 idag, helt okej. Elias somnade ju vid halv 8 igår tror jag..

Nä, ska försöka underhålla en hoppig unge nu.

Fast kankse inte skulle ha skrivit om snön.. Då kanske inte vissa folk från söder vågar komma hit.. Jag tror att jag skiter i jobbet å drar dit istället! Jäklar om det snöar på festivalen!! Vart är växthuseffekten när man behöver den?! Skulle det inte bli VARMARE?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0