Färdigfestivalat

Nu är då festivalen över, solen sken igår och jag hade riktigt roligt. Tills jag tappade bort nästan alla.. Det var ju hur mycket folk som helst! 13000 hade visst varit på området på lördagen.. Inte så konstigt att man tappade bort folk.
Fick köa för att komma in och ut ur öltältet, kö till toa, kö till.. Ja, allt tror jag. Eller nä, inte där vart dom hade vatten.. Där behövde jag inte köa iaf!

Sen idag då.. Gick till Peka å spelade Mario cart på wii, skitskoj. Hörde lite muller, ganska tyst.. Men gick ut på balkongen och då jävlar! Har nog inte hört sån åska här. Hoppade fan till när jag skulle räkna sekunder efter blixten, hann nästan säga ett innan det small till. Hoja vad det är härligt med åska! Sen kom då haglet, stora jävla hagel! Såg folk springa ute.. Garvade en aning oxå..

Nå pizza fick vi i oss, en självklarhet när man är bakis. Fast jag har då mått bra hela dagen, ingen huvudvärk eller nånting. Hur bra som helst! Är lite sugen på coca cola bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0