Sova snart..

Är färdig för sängen, tänderna är borstade å linserna är utplockade och glasögonen är på.. Men ska baaaara klicka liiite till.. Måste ju skriva i bloggen när nästan ingen annan gör det! Vad sysslar folk med?! Har ni ett liv vid sidan om bloggen eller?! Hoja hoja.

Igår var första dagen på Solbacken.. Ute sken solen och jag saknade hemtjänsten! Tänk vad skönt att kunna vara ute om dagarna, gamlingarna behöver inte så mycket hjälp, dom flesta kommer ihåg mig och man kan prata med dom. På Solbacken är ju gamlingarna dementa.. Dom kommer inte ens ihåg vad som hände för 3 sekunder sen, så det är lite skillnad. Men jag ska nog trivas där oxå.

Idag har jag varit ledig med Elias, vi har varit ute i lekparken, varit på stan å glott på varenda leksak som finns där, varit hos Peka å spelat Wii. Elias boxades.. Gick ju lite halvbra men han tyckte att det var skoj iaf.

Imorgon blir en tiiidig morgon. Ska nog stiga upp strax efter 5.. Måste gå lite efter 6 för att hinna föra ungen till dagis å sen gå till jobbet. Han är ju på sitt sommardagis nu. Har varit där en dag å det hade gått hur bra som helst. Han är nog inte så brydd om vart han är.. Bara han får leka lite så är det bra.

Nä sova var det. Vill ha nya serietidningar att läsa! Annars måste jag börja läsa en bok ju! Fast det brukar inte gå så bra för jag somnar ju efter några sidor å då är det jobbigt att fatta vad boken handlar om.. Nääää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0