Soool!

Iaf en liten stund.. Eller har det kanske varit soligt ett tag?

Varit på stan en sväng idag, mamma kom å hämtade Elias därifrån sen. Helt okej för mig.. Han har varit såååå lugn å go hela veckan, men idag verkade han ha vaknat på fel sida.. Eller så gjorde jag det. Grinig och arg halva dagen. Kanske håller ungen på att bli sjuk. Men han blev då glad när jag sa att mommo skulle komma å hämta honom! Han vaknade ju en natt, satte sig halvt upp i sängen och frågade -Var är mommo?! Sen blev han lite ledsen när jag sa att mommo var hemma hos sig.. Han ville vara med henne istället..

Glor lite på Family guy medans jag inväntar mitt barn. Får se när han dyker upp. Saknar honom så fort jag inte ser honom. Hemma hos mig så sover vi ju i samma säng å det är så mysigt! Kan ligga och stirra på honom i evighet när han sover. Han är så lugn.. Och stilla. Man får ju aldrig en chans att titta på honom en längre stund när han är vaken.

Kommentarer
Postat av: Katja

Nudu... Bildbomb i min blogg!!

2008-07-19 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0