Sista dagen..

På hemtjänsten. Kändes faktiskt JOBBIGT att gå hem.. Saknar redan hemtjänsten! Hoja.. Ett underbart jobb måste jag säga, har aldrig någonsin trivts så bra på nåt jobb som här! Önskade aldrig att jag blev överkörd av en bil när jag gick till jobbet. Så brukar jag alltid annars känna när jag ska jobba.. Speciellt när jag har jobbat på dagis, vill ALDRIG mer jobba på dagis! NÄÄÄÄVÖR!

Varför petar folk näsan när dom kör bil? Tror dom att dom är osynliga där bakom rutan? Såg en gubbe som hade halva näven (okej, nästan..) inkörd i näsan medans han åkte bil. Såg riktigt.. Mysigt ut måste jag säga.

Solbacken imorgon!

Kommentarer
Postat av: nina

hehe...vadå,....det syns inte alls att man petar näsan när man sitter i bilen.............

2008-07-14 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0