Morrn morrn

Eller har ju faktiskt ätit frukost å allt.. Vaknade väl kvart över tio idag, ännu tröttare än jag var när jag somnade.. Könns som jag aldrig kommer att bli pigg!
Nästa vecka ör det dags för Elias att gå på sitt "sommardagis", fast det kommer nog att gå hur bra som helst. Hans dagis har en egen avdelning där så det komer nog att gå finfint.

Idag ska jag minsann jobba, fast helst av allt så hade jag velat vara hemma å känna mig sjuk! Har ont i halva kroppen å mår inte speciellt bra. Men jag kan ju gå så då får man väl gå till jobbet. Man ska bara stanna hemma om man inte kan ta sig upp ur sängen! Ungefär..

Å nästa vecka är det även dags för Solbacken för min del.. Hoppas det är lika bra som förra året. Hade helst velat vara på hemtjänsten hela sommaren.. Men hoppas att jag får fortsätta till hösten där iaf.

Kommentarer
Postat av: Ninno

Ja kan du inte jobba där sen om jag börjar vicka på helger och sånt..om jag nu får jobba där sen.hade vart kuuuul

2008-07-12 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0