Mjölk eller inte?

Eller laktos eller vad fan man ska kalla det.. Ska jag forsätta äta det eller ska jag helt enkelt strunta i det? Brukar tänka att IDAG ska jag minsann inte äta nåt med jölk i bara för att prova om min mage blir bättre, men jag kommer alltid på efteråt att.. Oj, det var nog mjölk i detta, ajaj och luktfis. Men imooorgon! DÅ minsann! Eller ja.. Jag vet inte. Jobbigt att hålla på att läsa på paketen vad som innehåler mjölk å inte.. Kan ju alltid ringa lillasyster om jag vill veta.

Tittar lite när Leila bakar på tv. Tänk om jag oxå var en bullmamma som stod i köket å bakade å hade mig hela dagarna. Tänk vad fet jag hade varit då! Nä, lika bra att jag skiter i bakandet. Lagar lite mat ibland istället.. När jag orkar.

Jobb imorgon igen.. Trivs ju bra på Solbacken, men hemtjänsten är ju ändå bättre!

Kommentarer
Postat av: Nina

Här har du en cykel du kan köpa så du kommer till jobbet i tid!

pres.php3?nr=200549477" rel="nofollow">http://www.kiruna.cc/ads/adpres.php3?nr=200549477

2008-07-17 @ 11:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0