Första gången!

Det ska vara en första gång för allt. Elias somnade framör datorn! Mitt i en Emil-film! Alla som känner denna unge vet att när han blir trött så blir han lite.. Ehh, för att säga det snällt så.. Vild. Men denna dag slockande han.. Bara sådär. Han hade nog inte sovit på dagis, sånt gör han tydligen inte längre.

 Här är han.. Min stackars trötta unge!

Idag hade han tydligen slocknat på dagis oxå.. Nä, inte på vilan, men vid 5-tiden! Vid bordet.. Stackars trötta unge!

      

Lite bilder som jag har snott från Jonnes mobil.. Orkar inte ta bilder med digitalkameran, man får ju skämmas! Den är ju flera år gammal ju! Å ganska halvtrög och tar inte så bra bilder.. Ska nog köpa mig en mobil med kamera.


Har jobbat kväll idag. Hoja vilken jävla dag! Har sprungit runt som en yr dement höna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0