Blöjfri

Nu tror jag min unge är helt blöjfri! Eller tror och tror, han har ju inte blöjor på längre.. Eller okej, ska erkänna at när vi var på stan igår (eller när var det?) så blev han skitnödig på brio.. Sprang till Folkets hus för ett skitbesök, men min unge vill inte bajsa i andra toaletter än.. Ja, inte så många toaletter han vill skita i. Nåja, han gick me på att ha blöja på sig och det gick bra, bättre lite skit i blöjan än massor i kalsongerna.. Blöjan är ju bara att kasta iväg.

Jaja, nog med skitsnack. 3 nätter utan blöja hittills. Än så länge inget nattpink.. Men säkert nån morgon då jag har bråttom till jobbet så passar han på att pinka ner sin kära mamma.

Nä, nu var det sova. Klar med rensning och packning, känns jävligt bra! Är nog glad över att jag jobbar hela helgen.. Att flytta hela nåns lägenhet är fan ingen dans på rosor! Fast att dansa på rosor är nog inte så skönt.. Om man nu inte har skor på sig, men varför ska man ens dansa på blommor?! Känns väl ganska meningslöst ändå.

Nu vill jag tacka världens bästa lillasyster som är barnvakt till min lilla skitunge medans det här packandet har pågått! Du är så snäll som ställer upp! Jag kan passa.. Öhh, dina dammtussar nångång! Tänkte skriva katter, men Elias tål inte sånt.. Tyvärr, vill fan ha en katt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad duktig han är!! Tindra har också blivit blöjfri på natten nu, tog ett tag att bli det men det kan ju bero på att hon dricken en flaska i sängen innan hon somnar.

Snart flyttar dom hemifrån och skaffar egna barn!!

Vi är gammla!!!

2008-08-01 @ 07:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0