Vilken natt..

Jag å Jonne kollade film (på datorn) igår kväll, klockan var väl kring 23:23:30 då kom Elias till oss. Jag fortsatte kolla filmen, trodde ju att ungen skulle somna, Elias började fråga om han oxå fick kolla film. Först sa jag Nej, men då tjatade han och jag var inte på humör för att tjata tillbaka så jag sa att han får titta sin film när min film är slut. (trodde ju att han skulle sova vid det laget) Klockan blev tolv och min film tog slut.. Ungen ligger då skitvaken och blir glad. -nu se min film!! Säger han då.. Jaha, jag har ju lovat så jag sätter på Kat´rlsson på taket till honom och han håller sig vaken hela j*vla filmen! Halv två nångång släcker jag av datorn, Elias var fortfarande vaken och ville se mer, men nu fick det räcka!

Så idag vaknade vi halv nio. Vi skiter i dagis idag, vi ska vara lediga. har ändå inget jobb idag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Då ville han verkligen se film..inte mer än rätt!hehe tuff unge det där.

2008-01-22 @ 09:15:58
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0