Snöar

Idag snöar det lite, bra med lite mer snö. Lämnade Elias på dagis idag och halleluja! Dom skulle vara ute! Okej, bara fyra av ungarna.. Men Elias var en av dom! Kanske för att han var ju redan påklädd när vi kom dit..
Funderar allvarligt på att byta dagis, vill inte ha ångest nåmer. Men han känner ju fröknarna och barnen nu, inskolningen var ganska jobbig. Han var ledsen länge.. Nåja, vi kanske flyttar nån dag å kanske byter dagis i samma veva. Dagiset är ju jättebra annars, fröknarna är trevliga, dom gör roliga saker.. Inne! Men jag vill att dom ska vara ute en gång per dag som det är på alla andra dagis.. Jaja, får nog stå ut ett tag till.

Ska försöka hitta nån film eller serie som jag kan se på kvällen på datorn när jag inte kan sova. Igår såg jag en bra film, Premonition (eller hur den nu stavas) Tror att det var den.. Men men, den var bra iaf.

Kommentarer
Postat av: nina

lata fröknar må ja säga..eller bekväma.alla andra dagis man nånsin vart på när man haft praktik o så har man då alltid frått vara ute vare sej man ville eller ej..

2008-01-10 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0