Snart sova.. Eller?

Borde sova, men då måste jag först bosta tänderna (ha ätit karra så då måste jag borsta i 23 timmar) ta ut mina jäkla linser (jag vill operera ögonen så man slipper sånt!) och typ.. gå på toa, jobbigt det oxå.

Nu är Jonne hemma, antagligen tröttare än mig. Det såg ut så iaf, eller han såg mest ut som en nerknarkad luffare, så jag börjar nästan fundera på vad dom egentligen har sysslat med därborta..

Jo Katja, stoppa honom i frysen var en bra idé, han var ju nästan på väg dit idag.. Eller kastade ut saker därifrån så han skulle få plats.

Imorgon är det dagis för min lilla skrutt!! Sköööönt! Alltså för honom.. Bara.. Okej, jag erkänner, jag är såååå slutkörd efter denna helgen! Jag har varit på såligt humör för att jag inte får sova, är jag irriterad så blir Elias det, blir han det så blir jag ännu mer irriterad och så kan det hålla på. Har verkligen försökt att ha tålamod, men när jag har sovit förlite så orkar jag knappt med mig själv! Jag behöver verkligen få sova ut! Inte för att ungen sover dåligt, han sover ju från typ 20:00-21:00-07:00-08:00, men det gör inte jag däremot. Kan vara huuur trött som helst hela långa dagen, men så fort jag lägger mig i sängen så känner jag mig pigg. Måste vara nåt fel på sängen, borde kanske byta ut den mot en hästens säng. Så jag kollar på film.. Kanske en till film, sen tvingar jag mig själv att stänga av datorn och sova istället! Tittar på lockan och räknar.. Jaha, nu får jag sova i 5 timmar.. Somna då ditt pucko! Då blir det ju inte lättare att somna direkt om man säger så.

Nä, nu ska jag vara lite social med Jonne, ville bara hälsa datorn välkommen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0