Jobb idag oxå

Är  så less på att springa runt på olika dagis. Barnen hinner aldrig lära känna en, nya fröknar varenda gång. Man känner sig som en ganska dålig fröken, vet inget om deras rutiner osv. Jaja, ska jobba idag, på fredag å nästa onsdag vad jag vet nu. Skönt att få veta lite i förväg vart man ska iaf.

Pratade nyss med Jonne, han hade minsann varit i Merta å gått på toa hos mommo och moffa. Han vart lite bödig efter vägen och åkte dit. Han sa att mommo tog fram en massa fika och matade honom med så att han inte skulle svälta ihjäl.. Ja, om ni undrar vad Jonne gjorde där en vanlig dag så är det så att dom åker till dom där byarna lite då och då.

Lämnade Elias på dagis idag och blev ganska förvånad.. Dom skulle vara ute! Så jag behövde inte klä av ungen ens. Hoja vad skönt att han får vara ute lite idag, för jag hinner inte vara ute med honom sen. Mamma kommer och hämtar mig efter jobbet och sen åker vi å hämtar Elias å sen kanske hem till henne. Ska försöka sy klart byxorna!
Jonne jobbar förmiddag idag till typ 14 eller så, sen börjar han 16 å jobbar till 24. Så jag ska lägga min lilla skruttunge själver idag. Hoja, det som är så roligt nuförtiden! han blir så arg och skriker -Vill inte!! men sova måste man ändå.

Nä, sätter in två bilder på Elias, en i hans säng mitt i natten och en när han spelar "Apan", alltså Donkey Kong med sånadära trummor. Han börjar bli ganska duktig.

   


Kommentarer
Postat av: Katja

Men ska du inte ta och plugga lite? Det är kul! Och så lär man sig lite oxå.

2008-01-23 @ 18:33:14
Postat av: Såfiiiiiii

vad stor han ser ut, där han sitter och trummar...

2008-01-28 @ 14:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0