Helgen

Har ju inte skrivit om helgen ännu, har haft lite annat för mig.. Typ vara bakis å ta hand om en unge.. Jonne skulle sova för han jobbade natt (sön-mån) Så det gick väl sådär halvbra att vara bakis-mamma, men Elias har överlevt iaf. Skönt var det sen när Elias äntligen somnade vid 7! Somnade typ 2 minuter efter att jag hade gått ut ur hans rum. Han sov ingen middag på dagen så då blev det en tidig kväll.

Var på krogen i lördags, kul var det! Träffade folk, pratade med folk jag egentligen inte känner.. Som vanligt.

Idag fick Jonne en porsche. Coolt. Fast den är så liten att den får plats i vårat vitrinskåp..

Kommentarer
Postat av: nina

attans, jag som trodde ni fått värsta lyxåket ju.fast du kanske får plats i den?du är ju ganska kort.

2008-01-28 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0