Hämta hämta

Nu är det snart dags att hämta min lilla trollunge från dagis. Ska försöööka ha tålamod, ska försöka stanna och leka utan att bli arg när han springer iväg.. Om han nu inte springer på vägen.. det brukar han oftast göra. Fast idag blåser det. Elias är inte så förthust i det, idag när han klev ut på trappan så sa han -det blåser! Och gick in igen.. Men jag stoppade honom i vagnen med regnskyddet och han satt där gömd hela vägen till dagis.

Nä, nu är det dags att klä på sig, täckisar och allt annat behövs, kanske rymddräkt oxå..

Kommentarer
Postat av: Maria

till helgen är jag ledig, fast det är jag ju alltid, så vi kanske skulle kunna låta våra vildar leka då??

2008-01-22 @ 04:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0