Dammsugare

Idag var Jonne till elgiganten och köpte en dammsugare! Fast jag glömde säga åt honom att köpa dammsugarpåsar.. Nåja, jag behöööver ju inte dammsuga idag precis. Det var halva priset (eller nåt sånt) så nu kostade den 699:- om jag inte minns fel. Hoppas den funkar bättre än våran gamla hjälp-jag-kan-inte-ens-suga-upp-smulor-dammsugare. Ja, vi har bytt påse på den! Den är STOR och klumpig och jag får ont i ryggen av att dra runt den på sina dumma små hjul som knappt rullar!

Snart är det dags för jobb. Börjar visst 15:30 idag. Hjälp vad tidigt! Slutar 17:30, så det blir en lååång dag för mig! Men sen måste man ju hem oxå. Laga mat. Nåt med bea-sås vill jag ha. Vi köpte det igår, bea-sås alltså, fast på burk. Eller i en platsburk. Det var fan det godaste jag har smakat! (av bea-sås alltså)

Kommentarer
Postat av: nina

du kanske får muskler av att dra dammsugaren!

2008-01-09 @ 18:55:00
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0