Barnvakt

Eller närmare bestämt gubbvakt var jag idag en liten liten sväng. Jonnes morfar behövde nämligen nån som kunde vara där å titta till honom så att han inte rymmer när Jonnes mormor skulle till lassa en sväng. Typ en hel kvart var jag där innan jag fick avlösning.

Köpte mig en nautilus-kort idag! Jepp, ska börja tämja fläsket lite! Har ju inte gått ner nåt mer kilo sen innan jul, måste ju vara modellsmal (size zero) till sommaren.. Eller okej, inte såå smal, men kanske lite midre fläskig.

Sen.. Ska man ut till helgen? Träffade bror min nyss, han kanske skulle på laguna imorgon, undra om man ska ut då eller på lördag? Jadu.. Eller så blir det inget av dom, stannar väl hemma å är tråkig istället.

Idag när jag hämtade Elias så ville han inte ha blöja på sig när vi gick hem, så nänä, det behövde han inte heller. Så vi gick hem å det gick bra! Har varit lite nervös för att vara ute när han inte har blöja, men nu var det ju så kort stund. Lixom, vad ska man göra när han är ute i en massa minusgrader med en massa kläder på sig mitt ute i ingenstans å säger att han är kiss/bajs-nödig?! Öhh.. Jadu, men till sommaren blir det inge blöja iaf.

Kommentarer
Postat av: nina

åå tänk å få gå ut o dricka en pilstner eller 5..

2008-01-24 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0