Skriv då!

Är det aldrig nån som skriver i sin blogg längre? Har ni ett liv utanför bloggen eller? Jag måste ju ha nåt att läsa när jag väl sitter här! Jonne håller på att gå till jobbet, Elias tittar på Dora Utforskaren på tv och jag, jepp som ni trodde, jag sitter här!

Ska träna idag, har lite träningvärk, men det är väl bara att springa bort kanske?!

Idag blir det kyckling till middag, kanske med en massa tandoori, sallad och en massa grönsaker! Ja, å sen vatten till.. Mums!

Snart är det sportlov.. Hemma med Elias hela långa veckan och försöka underhålla honom.. Inte nog med det så är det påsklov v.13 å då blir det ännu en vecka hemma med honom.. jaja, nåt roligt ska vi väl ändå hitta på. Åka kälke.. Gå till skogen här bakom å titta på hundbajs å hundkiss, det tycker Elias är skoj iaf.. Jag tycker väl att det är mindre trevligt, men vad gör man inte för sin lilla skrutt?!

Nä, snart dax för en stärkande frukost! Eller okej, en macka å lite juice..

Kommentarer
Postat av: Maria

Kanske kan våra små monster leka med varandra under alla lov? annars finns risk för att Tindra blir en rastlös överaktiv liten ligist. vad säger du, åka pulka kanske?

2008-02-27 @ 08:08:36
Postat av: moster

Har Elias sportlov från dagis..eller har du börjat läsa, eller jobbar du på skola?
Det är en jätterolig "hobby" att blogga o läsa bloggar, men för min del blir det ofta att när jag läst er ungdomars blogg, så är jag less på datorn o ids inte skriva mer...lite förstör det kontakten till de sina...blir att man ringer mindre till varann...alltså i livet utaför bloggen :-)
Ha det så kul i er forskning om hund bajs o pisset!
Ta några bra bilder på det så kan Elias få kolla på dom på datorn när det är för dåligt väder för att gå ut;-) Äh jag svamlar o skojar
Ha det så bra

2008-02-27 @ 09:41:11
Postat av: Nina

Vad bra om du är ledig me ungen en hel vecka, kan vi komma o häsla på er nån dag....

2008-02-27 @ 09:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0