Ska det aldrig gå över?!

Har fortfarande ont på diverse ställen på kroppen. Öronen och halsen är nog värst ju nu. Men en vacker dag försvinner väl det.. När jag hugger av dom kroppsdelarna!

Kom ju på att jag måste söka jobb oxå.. Ska väl vara på gamlinghem halva sommaren.. Nog för att jag tvivdes där på Solbacken, men det känns ändå jobbigt. Hade så ont i ryggen efter förra sommaren! Sen det där med komvux.. Ska man bara ringa å prata med nån där tro? Ja.. Får göra det oxå snart. Får se hur det går.

Elias var jättetrött imorse, han har varit så himla trött dom senaste mornarna. Vill helst inte stiga upp före halv nio.. Men jag brukar ändå väcka honom strax efter 8 så vi ska hinna göra allting innan dagis. Dit går vi ju typ 9:30. Han somnar ju ändå vid 8 på kvällen, vaknar oftast en gång och kommer till våran säng och trängs. Sen sover han.. Å sover å sover å sover. Imorse ville han inte alls vakna.. Jaja, det går väl över det oxå.

Nä, orkar inte skriva mera

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, ´ring komvux om du är intresserad. De har ju datum som man måste anmäla sig innan.
Mina barn är oxå otroligt trötta, eller ännu tröttare än vanligt. Tilda som brukar gå upp sex med sam, får man väcka, och hon säger bara att hon inte vill gå upp. Ellen bara sover och sover, hon som alltid har vaknat så fort jag gått upp, sover vidare, och vaknar inte förrän jag lyfter upp henne, kan stå prata med henne, klappa henne osv. men vaknar det gör hon inte. Lollo är vanligt trött... Och jag är trött... Det behöver bli ljus och värme nu tror jag!

2008-02-20 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0