Sjukling

Jepp, det är jag det! Inte sådär döligt sjuk som killar blir. Men ont i skallen, öronen och halsen. När jag gick från Elias dagis idag började hela världen snurra.. Var tvungen att gå ultrasakta så att världen skulle snurra lite mindre.. Kan jag inte få bli helfrisk nu?! Är ju bara halvsjuk, men ändå.

Vill träna, vill åka kälke i baksantis, vill bada med min unge, vill äta en skitgod supernyttig lunch som man går ner 3 kilo av, vill se våra bästa år, eller vill att dom ska spola fram lite i handligen.. En vecka hos mig är en dag hos dom! Hoja, segare serie får man leta efter! Men ändå glor jag på den.. Jag vet vad som kommer att hända (har ju läst på intörnätt ju) men ändå så fastnar man där av nån underlig anledning! Man måste ju vara smått sjuk i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0