Shoppat lite

Var på stan med min lilla lillasyster idag. Trodde jag shoppade massor, eller så kändes det i axeln iaf.. Men när vi kom hem så var det ju nästan inget kändes det som?! -Var det här allt?! Men så känns det nästan alltid när man har varit å shoppat.
Köpte bara lite kläder till Elias å en väska till mig. Sen kanske lite småprylar å så.. Men imorgon ska vi på storheden å shoppa lite mer. Gå på rusta å hitta massa saker.. Eller iaf titta på en massa saker. Sen gå å ääääta nånstans, man måste äta, annars dör man!

Just nu skriver jag på pekas skittuffa laptop, oxå ha en sån! Då kan man sitta här medans Jonne sitter vid datorn å spelar sitt spel. Det skulle nog Jonne gilla iaf, han är ju smått kär i sitt dataspel.

Näää, att.. Nu... Nä

Kommentarer
Postat av: Ninnni

Ja du har blivit som våra mammor..enda man tänker på är var man ska äääta.hehehe

2008-02-23 @ 08:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0