Promenad

Har (nästan iaf) bestämt mig för att promenera ner till raketskolan där jag ska jobba idag. Hur länge kan det ta? Äh, jag går i god tid, kommer jag jättetidigt så går jag in på ica signalen. Å där jobbar ju dom gamla tanterna som jobbade där när jag var liten å sprang på ica varannan dag. Dom som alltid såg så misstänksamma ut när vi kom in. Med all rätt (iaf om Peka var med..)

Försöker hitta bra musik, men inte FÖR bra så att jag börjar tralla på låter när jag går. Men lagom bra låtar som inte är allt för sega, för då går det visst saktare att gå. Så lite fart och lagom bra. Några förslag?

Lunch snart, blärg! Käkade ju nyss frukost känns det som! Vill inte äta nån mat, men annars kommer jag att svälta ihjäl på jobbet, så jag får väl trycka i mig lite rester iaf. Å ett stort glas vatten.

Imorgon ska jag stiga upp tiiidigt tiiidigt, typ halv sex.. Börjar ju halv sju så jag måste ju hinna öppna ögonen lite.

Nä, lunch var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0