Ny dator?!

Ja, alltså en bärbar.. Var å tittade på elgiganten, men den billiagste braiga datorn gick på över 6000:- så njaa.. Kanske kollar på internet istället. En bra å billig plattskärm fanns inte heller som Jonne ville ha. Så vi får väl beställa.

Ja, jag vet inte om jag har skrivit om Elias tjej på dagis.. Men iaf, idag berättade en fröken att Elias hade suttit i soffan med tjejen och hållt armen runt henne i säkert 10 minuter och sen när han skulle gå så fick hon en kram och en puss. Min lilla pojke.. Så dom brukar kalla den här flickan för Fru Mikko, för dom leker mycket med varandra.. Ja, ska han skaffa en tjej redan? Jag som hade tänkt att han skulle träffa en iaf när han har varit blöjfri i några år.. Nåja, ungar gör ju som dom vill

Kommentarer
Postat av: peka

om du vill kunna spela sims så blir den inte billigare kan jag nog lova

2008-02-25 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0