Måste..

Förtydliga mig lite, att jag har ont på insidan av låret har faktiskt inget att göra med att jag var ut i lördags, det är bara att jag tränade i lördags oxå, och jag får träningsvärk överallt. Jag är lite känslig. Så nu vet ni det!

Jepp, har väl gått å blitt alkis på heltid nu. Eller inte, men det är skönt att komma hemifrån ändå. Elias sover ju typ när jag går och sover när jag kommer hem, så han märker ju knappt att jag är borta. Förutom att jag är lite "borta" dagen efter, men vem är inte lite snurrig när det blir helg?!

Kollat på film nyss, Spiderman 3 blev det denna gång, men den kändes ju skiiitalång, fick spring i benen och ville gärna sparka någon, men jag fick inte sparka Jonne. Jaja, jag skaaa väl inte göra det då! Hoja, inget kul får man ha! Igår fick Elias sin julklapp från Jonnes fammo å faffa, ett presentkort på Lindex för 500:-, så nångång denna vecka ska jag dit å kolla om dom har nåt roligt till min pojk. Men det finns bara så pojkiga kläder, eller väldigt flickiga, jag vill ju ha nåt mittemellan. Såna kläder som man kan ha till båda könen. Jo visst, man kan ju ha såna kläder till båda, men tjejkläderna är små och tajta, byxorna är utsvängda i benen och har en massa glitter/rosa/blommor/spets på sig. Och pojkarnas kläder har döskallar/bilar/spindelmannen. Ja, får väl sy mina egna kläder till min stackars unge!

Tack å gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom ihåg att ringa till mig när du är ledig/ska på stan!!GR

2008-02-05 @ 10:15:00
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0