Lördag igen

Kom nog på att jag vill gå ut ändå.. Så det blir så.

Var hos Nina & Saga med Elin idag, Lilla Saga hade ju blivit större (nähä?!) och lika söt som vanligt, men det vet ni redan. Att hon är söt alltså, pratade lite och spydde en skvätt.

Fikade på Safari, gott som tusan.

Pratade med Elias när vi var på Lindex, lite halvpinsamt när man pratar barnspråk bland folk.. Tycker det är mest jobbigt att prata med honom, inte vet jag vad jag ska säga! Han säger bara -mmm hela tiden.. Hur roligt är det? Äh, jag kan prata med honom i telefon när han blir större, typ 15 år och jag ringer och frågar när han tänker komma hem ungefär.

Nä, nu ska jag plocka lite innan min tjej kommer så hon inte tror att vi bor mitt i ghettot. Ja, vi skulle städa idag.. Men det blev som det blev.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men ut IGEN!!? Eve håller du på att bli alkis? Jag vill oxå gå UUUUUUT!

2008-02-09 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0