Jo såhär

Om jag bara tar bidraget blir det inte många kronor att leva på.. Jonnes lön är ju inte direkt någon lyxlön, inte min heller för den delen, vi klarar oss precis, eller okej, vi har ju pengar kvar och kan köpa kläder, lite saker och gå ut och festa lite då och då. Jag får väl typ.. Ska man skämmas här å skriva vad jag får?! Jaja, typ 6-7000 beronde på hur mycket jag jobbar.. Å nu tror jag att jag ränkade in barnbidraget oxå.. Eller gjorde jag det? Nåja, vi får se hur det går. Ska kolla med af om dom har nåt roligt där. Dom hade ju svetskurs, men dom visste inte om den skulle fortsätta.. Å så kan jag inte så bra matte.. Måste ju bli geni först, men det orkar jag ju inte.

Nu ska vi titta film. Eller snart, så fort Jonne har varit på toa och duschat.. Men han har inte rört sig en meter sen han sa det för typ 10 minuter sen.. jaja.

Kommentarer
Postat av: Katja

Men kan man inte få nåt bidrag från af då? Om man vill studera? Gick du klart gymnasiet? Om inte, kan man ju få bidrag för det oxå. Eller läsa lite grann, och jobba lite? Hoppas du hittar nåt att pyssla med iaf!

2008-02-13 @ 22:30:31
Postat av: Nina

Johan gick svetskurs och han är inget mattegeni ska jag då säga...... :-)Ändå blev han världens bästa svetsare på nolltid :D

2008-02-14 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0