Jahaja..

Såhär kan man se ut om man är hemma med sin mamma och är lite småförkyld.

     

Han sitter på pottan och käkar glass, för han hade inte så bra aptit så.. Ja, vad gör man inte för sin lilla skitunge? Idag har vi bråkat hela morgonen, han har skrikit, gömt sig, tjorvat, vägrat sitta i vagnen på väg till dagis, men lyfter man ner han vill han visst sitta i vagnen, jaja, lyfter tillbaka honom i vagnen, men då ska han ner igen.. Hoja, och han skriker ju inte TYST precis! Tror nog att halva Kiruna hörde honom.. Okej, jag har ju inte heller varit på strålande humör heller. Ingen bra kombination med en trotsig unge och en mamma med pms. Jag måste nog börja käka nå piller för det, såhär kan man inte ha det! Är på sååå dåligt humör! Vill bara skrika och slå folk, försvinna ett tag, men sen känner jag mig deprimerad och lessen för att jag är så trög och värdelös. Min kropp orkar inte med sånahära humörsvängningar. Fast det är väl "bara" två veckor kvar av detta.. Sen mår jag nog bättre.. Hoja! Ska gå och träna nu så jag gör av med lite ilska.

Kommentarer
Postat av: moster

jo glass, helst isglass brukar gå hem hos barnen när dom är sjuka o inte vill äta nåt...deeet kommer jag iaf ihåg från det ni "nu stora" var små
Hoppas Elias snart blir frisk igen
Kramisar tiller

2008-02-13 @ 19:43:40
Postat av: jagigen

såg hur knasigt jag skrev, skulle vara : ni "nu stora flickor" var små...hmmm vet inte... blev det bättre

2008-02-13 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0