Igen...

Jo, det var så att jag var ute igår.. Igen. Jag vet jag vet, dålig-mamma-varning här va.. Men jaja. Kom hem lite före halv sex tror jag, sov i tre timmar, sen var jag vaken och väntade på att Elias skulle komma hem.. Å väntade.. Och väntade.. Tror han kom vid halv elva eller nåt. Sen har vi haft roligt hela dagen jag å Elias, jag har varit på skitbra humör, och då blir Elias det oxå. Så vi har spelat apa (eller okej, mest han då), spelat tårtspelet en sväng, busat och lekt. Sen gick vi till marknaden jag, Peka å Elias, hittade varma chips, godisremmar och sockar. Så nu har jag likadana sockar. För mina sockar brukar ha en tendens att se olika ut.. Alltså typ en brun på en fot och en zebrarandig på den andra. Hittar nästan aldrig två lekadana, jag vet inte vart dom tar vägen.. Eller så är det hål på den ena, men jag tar den andra och en annan socke från ett annat par som oxå har en socke med ett hål i.. Jaja, nog tjatat om sockar.

Nog tjatat om allt. Hade kul igår, har haft kul idag. En bra helg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0