Hooooja!

Tänkte ju söka den där utbildningen.. Jaja, ringde å kollade, men nu är det så att dom har nog inget uppehåll på sommaren.. Å jag måste ju söka sommarjobb! Å då kan jag ju inte jobba om jag kommer in på utbildningen och då kan vi inte åka på semester under sommaren. Sommarjobb måste jag ju söka ändå, men om jag kommer in på utbildningen då? Hoja, varför ska det vara såhär?! Det är ju inte säkert att jag kommer in på utbildningen heller.. Nä, kan man inte bara få vara hemma å sova lite?!

Kommentarer
Postat av: ninnni

vad var det för utbildning?

2008-02-21 @ 12:06:10
Postat av: Nina

Aaaja..ja lite krångligt när den är på sommaren åxå.När johan hade så blev han klar just till sommaren tror jag så han kunde jobba.

2008-02-21 @ 12:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0