Gammalt

Har lite och göra så jag sitter på lunar och läser skitgamla dagboksinlägg. Vissa fattar jag helt enkelt inte! Vem skriver jag om? Jaja, det är ju så länge sen nu. Hittade en..



nina å eve talar...här Tors 19 apr 2001 20:02
e- ahh..nina, vet du vad?

n- nå vatå?

e- imårrn ska vi...dammsuuuuga!!

n- aaa---*asflinar*

e- nu ska vi döda peka...

n- nå inte då

e- nå..nänä..nå va ska vi gö då?

n- *asgarvar å biter sig i handleden*

e- *tuggar pekas toffla å dör*

n- vilken tråkig dagboksinlägg hörreduru förrästen lixom..ahahohoho



Ja, det var ett tag sen det där. Jag var typ 17 år eller så. Ja, orkar inte ta fram miniräknaren! Vet ju knappt hur gammal jag är nu!



överSOvning Hos sOPhie Mån 6 aug 2001 11:29
ja...natten var nu avklarad..spelade tv-spel...kollade film..
sen var sophie i drömmarnas värld..inte jag...
jag hade som vanligt svårt att sova...inte sophie..hon snarkade lite oxå..höhö..sover med öppen mun gör hon oxå..jaja..hur kul nu det kan vara, jag menar..dregla...gamla människa..

snart är sommaren över...hur ska jag orka ta mig tillbaka till skolan sen?
maggan sa ju att jag skulle sluta bf..och göra nåt annat..men men..jag gör tvärtemot...som alltid..
får terrorisera kuratorn detta år oxå..



Haha, den gamla goda tiden när jag å Sofie sov över hos varandra lite då och då!


helgen som gick.&)?)(/& Ons 5 feb 2003 15:42
den som inte visste om det, så har det varit helg.
jag har haft en sån.. vad kan man kalla det..?
underbart rolig helg.
måste tänka.. nä, har inte haft så roligt på så länge jag kan minnas.

allt som behövs för en sådan helg är:

*släktingar
*andra människor
*alkohol i form av: kosken, öl och nåt att blanda med
*en bastu
*ett antal handdukar (helst blöta)
*cigaretter
*en gitarrspelande typ
*tv-spel
*telefon
*snö att hoppa i efter bastun
*en säng att vakna upp i
*folk att väcka på morgonen
*en kusin att väcka alla med
*många ord att prata med



Denna kvällen minns jag fortfarande! Skitkul hade vi iaf. Jag å Nina väckte alla på morgonen på vårt sätt.

Nä, nu ska jag väl göra nåt vettigt. Typ gå på toa, det är häftiga grejer det!

Kommentarer
Postat av: Ninna

HAHAHA!ja det minns jag med..det var tider det.och dammsuga, var o varannan helg :D Måste också kolla mina gamla..

2008-02-01 @ 13:21:22
Postat av: peka

haha! så kul kan man ha! sen var det köttbullar vi skulle äta varje helg..kommer du ihåg?

2008-02-01 @ 21:32:41
Postat av: ninna

eller ha lång jacka eller kort jacka, nåt sånt?hehe.

2008-02-02 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0