Frukost å sånt

När jag satt å käkade frukost fick jag plötsligt ont i magen.. Inte sådär jätteont, men lixom ont i magen och mår illa och känner mig lite snurrig..
Äter ju såndära mulivitaminer med järn i så det är nog inte det. När jag hade järnbrist så var jag ju skittrött och kunde knappt hålla ögonen öppna, men jag är ju ganska pigg nu.. Jag vet inte vad det är med mig. Kanske får sluta äta helt. Äter ju latkosfri keso och juice.. Ja, en macka med skinka å keso blir det ju. Jaja, ska försöka sluta tjata om sånt här.

Idag blev Elias så glad för hans tjej var på dagis idag! (hon var hemma igår) Så när jag gick ut från avdelningen när jag hade lämnat honom så hörde jag hur han började ropa på henne. Han är så söt min lilla pojke. Ibland när jag tittar på honom så ser han så stor ut, när blev han större? Imorse när vi vaknade och han hade fått välling så låg vi kvar i våran säng och myste.

Jag- Älskar dig Elias
E- Nej mama, jag ässkar DIG!

Å så tjatar vi på en stund.. Sen sa jag

Jag- I love you!
E- Aj waw jo dig!

Så kan vi ligga och tjata hur länge som helst.

Igår när han skulle sova och låg i sin säng efter sagan och vällingen så ropade han på mig. När jag kommer in så säger han att han vill ha en puss och sen fick jag gå.. Kan bli många pussar på en kväll. Å så spelar han på sitt munspel ibland i sngen oxå.. Tack moster för den!! Då ska man inte titta på ett svenskt program utan text på tv iaf..
Eller så lekar han med sin pipande micro och värmer sin pizza.

Hoja vad jag tjatar om min unge, men jag gör ju inge spänki direkt.

Kommentarer
Postat av: Ninaaaaa

hehe, ja det där munspelet kom visst till nytta iaf!....Ja hoja sluta tjata om din unge jag hatar att läsa om ungar, jag skriver inte alls heller bara om den där ungen.. =p

2008-02-28 @ 10:24:40
Postat av: P

Tar du vitamintabletten tillsammans med mat? Annars kan det vara järnet som gör att man får ont i magen och mår illa... :)

2008-02-28 @ 11:52:12
Postat av: Katja

Söt unge du har! Skaffat tjej redan å allt!! Äter du sån där Gi kost nu? Kanske den som gör att du mår dåligt? Annars skulle jag nog gå till läkaren och ta prover å sånt. Låter märkligt iaf...

2008-02-28 @ 12:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0