Första timmarna

Utan min lilla duracellkanin. Känns bra, lite jobbigt var det ändå att se honom åka iväg med mammas bil. Det känns alltid jobbigt, vet inte varför. Att nån annan tar hand om MIN unge! Jag måste ju vara en skitmamma som bara lämnar bort honom sådär! Men jag vet att han har det bra, han avgudar ju sin mommo. Han var ju såå gladf idag när han skulle till dagis, för han visste att efter dagis kommer mommo och hämtar och han får åka i mommos bil till mommo Ebba. När jag hämtade honom idag var han oxå jätteglad, följde frivilligt med mig till hallen för att klä på sig. (det brukar han aldrig göra) Och han pratade om mommo, kita, Bella å mommo Ebba hela vägen hem. Väl hemma satte han sig vid sitt apa-spel (donkey Kong med trummor) och spelade det ett tag. Han har blivit så duktig på det där! Tror att han är bättre än mig.. Nästan iaf.

Nu ska Jonne sova, jepps han går å lägger sig tidigt tidigt. Kanske för att han ska stiga upp klockan 22 och börja jobba 23- 07, men ändå. Vad ska jag göra alldeles ensam här då? Ja, spela lite tönt dataspel kanske, eller se nån film.. Eller glo på tv tills jag däckar och dreglar?!

Hoja.. Jag råkade fisa lite, det luktar INTE gott ska jag säga! Skulle inte ha druckit mjölk..

Kommentarer
Postat av: ninni

ja elias behöver nog oxå paus från mamma å pappa ibland!

2008-02-08 @ 19:25:10
Postat av: Katja

Jaha, vad pysslar ni barnlösa med då?

2008-02-09 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0