Värdelös..

Kände mig så dålig å värdelös idag.. Skulle övningsköra, men det tog inte lång tid innan jag gav upp.. Skulle åka i en rondell, stannade då den kom bilar innan rondellen å jag kom inte därifrån! Kom inte framåt helt enkelt. Släppte kopplingen sakta, gasade.. Men bilen dog.. Hela jävla tiden! Hur jäkla svårt kan det vara att starta en bil?! Inte bev det lättare när bilar kom bakom mig.. Men som tur var kunde dom köra förbi. Nä, så Jonne fick ta över å vi åkte hem, jag ville inte köra mer.. Hur dålig kan man vara egentigen? Inte ens starta bilhevetet?! Det gick bättre första gången jag nånsin startade en bil.. Jaja, kanske jag vågar köra nååångång igen. Eller så skiter jag i allt! Fortsätter att köra på parkeringen i evigheter!

Köpte godis som jag ska tröstäta mig med ikväll. Om Elias somnar nångång bara.. Vaknade halv tio imorse.

Nu är ungen hos sin mommo och ville inte komma hem. Men hallå, jag har ju städat, då vill man väl komma hem!?

Kommentarer
Postat av: NIna

hähä en gång kom jag inte upp ut från Okq8 i karre, det är knappt en backe fick motorstopp hela tiden.en gubbe skrattade åt mej.och då hade jag körkort:P

2008-12-13 @ 17:39:34
Postat av: katja

Mäh, du blev ju bara stressad ju! Kör snabbt igen, så du inte blir rädd.

2008-12-13 @ 19:10:51
Postat av: Sofie

Läskigt värre. Men det går bättre nästa gång!

Jag har inte ens kört i trafik ännu ju...

2008-12-13 @ 19:56:12
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0