Snart kommer tomten

Fast jag har väl inte varit snäll i år å får inga klappar..
La undan ett par jeans på Mera Mode (eller jag säger fortfarande vero moda.. men man) som jag ska gå å köpa imorgon. Ska släpa med mig Jonne å Elias så dom kan bedöma om jag ser gräslig ut eller bara lite mysko ut.

Elias somnar ju själv i sitt rum, vi lägger honom ger välling, medecin och borstar tänderna sen får han leka i sitt rum bäst han vill och går och lägger sig själv och somnar när han känner för det. För nån kväll hittade vi honom såhär:

 Sovandes i sin snygga tomteluva.. Kanske frös om håret.

Kan meddela förresten att bajsormen är full med klistermärken nu! Så bara att köpa ett Wii och Mariokart.. Får bli efter jul, Elias gick med på att vänta iaf.

Nu gnager han på ett äpple och hostar som tusan.. Vad skulle jag göra om han satte äpple i halsen på riktigt? Inte vet jag hur man ska göra?! Varför får man inte lära sig sånt på bvc? Lära sig att rädda sin unge, mun mot mun metóden å sånt spännande!

Idag har jag jobbat igen, höll på att vända i dörren när jag kom ut på morgonen.. Jäääkla vad det blåser! Snön kändes som nålar i ansiktet, har fortfarande riktigt ont i ansiktet.. Nu verkar det ha lugnat ner sig lite, HOPPAS jag iaf!

Dags att laga tråkig mat, köttfärssås å spagetti!

Jo, tänkte en till grej, när vi ska äta här (vilket datum nu det var.. men iaf) tar mamma med allt? Ska vi laga till nåt spänki? Å isåfall vad? Julmust har vi iaf så det räcker ett tag.. Kanske ska försöka mig på att baka nånting.. Alltså verkligen kaaanske!

Kommentarer
Postat av: Åsa

När du kommer ner till storstan, så slå mig en signal, så lovar jag att utbilda dig i första hjälpen för barn! Jag tycker att det är nästan kriminellt att man inte får lära sig det via bvc...

Kramis. Åsa

2008-12-20 @ 15:05:58
URL: http://http://skogsmommo.bloggagratis.se/
Postat av: Katja

Nä, inte fel på min dator, nu funkar det!

2008-12-21 @ 10:09:58
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-21 @ 10:18:18
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0