Sista natten

Inatt är sista natten! Jag känner mig alldeles förstörd. Jag är ingen bra nattjobbare. Hade varit bättre om det fanns nåt att göra på natten, men man sitter ju stilla framför tv:n.. Tittar så den jag är hos lever, byter nångång och ger vatten ibland.. Försökte läsa en bok, men höll på att somna direkt. Hade en kortlek med igår, försökte komma ihåg nån rolig patians att lägga.. Men min hjärna funkade inte och det var försent att sms:a Sofie.. Så det blev nån variant av harpan, men minns inte ens hur många kort man skulle ha. Och den där andra patiansen.. Man skulle lägga kort på rad, sätta kort som var samma färg eller siffra på varandra, men var det på dom brevid eller på varannan? Äh, ni fattar nog inget ändå..

Tacos idag!

Kommentarer
Postat av: Katja

Men varför behöver personen en som är vaken på natten om inget händer? Jag gillar sovande natt, det är grejer!!

2008-12-03 @ 17:39:06
Postat av: eve

Men sovande natt ger ju mycket mindre pengar..

2008-12-03 @ 20:15:31
Postat av: Sofie

Men man får ju soooova! Inte helt dumt att tjäna pengar på att sova, även om det är mindre än annars ju :-P

2008-12-03 @ 20:40:47
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: Nina

nä fuufan jag had einte heller kunnat jobba natt hade blivit psykotiskt skadad

2008-12-04 @ 11:51:56
Postat av: Katja

Jo, mindre pengar, men då kan man jobba på dan oxå! Sen jobbar man ju inte bara natten då, man brukar ju börja typ 13 eller 15 så det blir ju endel pengar!

2008-12-04 @ 15:45:37
Postat av: eve

Nä, hellre är jag vaken än att tjäna typ 25:- i timmen och sova..

2008-12-04 @ 15:49:21
Postat av: Katja

fast det brukar bara vara typ 4 timmar som är jour, då man får lite betalt. resten av natten får man betalt som vanlig natt! Sådetså!

2008-12-05 @ 11:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0