Ny dag

Å nya bekymmer. Igår var ingen bra dag, men idag känns det bättre. Allas liv åker väl bergodalbana?! Eller?!

Nå idag är det dags för kalas hos Adrian iaf, Elias ser fram emot det, han gillar kalas. Fast en sak är lite tråkigt.. Min unge har börjat få en egen vilja när det gäller kläder! Näää, den vill jag INTE ha!! Fick gömma hans glasströja som är så urtvättad och nopprig, för den älskar han och den vill han jämt ha på sig.. Han brukar såklart få ha den, men idag är det ju kalaaas å då måste man väl ha nåt fint på sig. Försökte få på honom Gangsta-tröjan, men icke.. Inte heller den andra fina tröjan som JAG gillar! Nä, fick bli en för stor t-shirt med bilar på.. Jaja, byxor fick jag välja iaf.


Vad ska man äta idag då?

*Kyckling i pitabröd
*Tacos

Öhhh.. Mackor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0