Lucia

Idag var det luciadags på Elias dagis. Trängdes i ett itet rum (kändes itet iaf..) med mijarder förädrar. En gubbe ställde sig såklart precis framför mig där jag satt så jag såg mest hans röv.. Ingen rolig syn. Elias ville först inte gå med i luciatåget, men fröknarna övertalade honom så han gick tillslut med. Han hade kul iaf.
Sen dags för lite fika. Eftersom det är köpstopp så kan dagiset inte köpa fika, men några föräldrar hade köpt lite pepparkakor och sånt.

Idag var det lite småkyligt ute.. Mätaren på datorn vill inte funka och jag fryser för mycket för att gå till köket å titta, men Jonne hade -18 på kontoret. Ute alltså. Här inne är det väl ungefär lika kallt.. Eller kanske +17 eller nåt sånt.. Kanske lite mer.

Nä, ska "spela" lite Bonniers trafikskola så jag kanske lär mig nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0