Lögner..

Min 3-åring har börjar ljuga.. Om precis allt småsaker större saker och ibland bara underliga påhitt. Ska det vara så redan?!

Hittar vatten i hans cd-spelare en kväll (bara en liten skvätt den funkar ännu) och Elias står brevid med vattenflaskan i högsta hugg.

-Varför har du hällt vatten dit Elias?!
-Men det var inte jag!
-Vem var det då?!
-Öhh.. Jag vet inte!

Han har aldrig gjort nåt dumt nuförtiden. Han ramlade ur sängen hos mamma för någon dag sedan, men näää det var minsann Ellen som hade knuffat ner honom! Ellerhur..

Han vägrar att erkänna att han ljuger.. Jaja kan väl vara bra att kunna ljuga när man blir stor. Så man kan vara fejksjuk å  vara hemma från skolan..

Vädret är skit! Plusgrader! Hoja!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har aaaaaldrig varit fejksjuk och stannat hemma!

2008-12-30 @ 13:04:02
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: NIna

skönt å inte va ensam om sova länge-tider....

men men....man är väl född så bara.

va ska du gö på nyår?

2008-12-30 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0