Ledig!

Idag är både jag å Elias lediga! Å L:et på min dator vill inte riktigt funka.. Måste trycka jättehårt för att det ska komma ett jäkla L!! Undra om Elias har varit framme och trollat lite..

Ska väl ut en sväng med skrutten, springa av oss lite i snön. Elias röstar nog på järnvägsparken, jag röstar på våran gård.. Nära och bra! Eller så leker vi på balkongen, ännu närmare! Eller vafan, vi lägger oss i sängen och tittar på film! Nänä, ut ska vi iaf, ska inte lata miog hela dagen!

Just nu spelar min gullunge lite dator, han kan nog allt på datorn.. Vet inte om det är bra eller dåligt..

Köpte en tomtedräkt till ungen igår, han ska ju vara tomte i luciatåget på dagis! Dom fick välja själva vad dom skulle vara. Tur att han inte valde att vara en ren, vet inte vart man hittar en ren-kostym.

Helg, helg, helg. Äntligen! Eller imorgon börjar väl riktiga helgen. Ska nog övningsköra då, har inte gjort det på ett tag, jobbat, ätit eller sovit istället. Men i helg skulle mamma vara med ungen så jag å Peka kan göra parkeringen osäker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0