Julhandlat

Nu är alla klappar färdiga, dom ligger i garderoben och väntar på julafton. Eller inte alla, några får vänta lite till.. Väldigt svårt att handla till Gbg-flickorna, inte vet jag vad flickor gillar?! Pojkar gillar bilar, eller Elias gör det iaf.. Ska nog köpa några typ playmobil-gubbar till honom, han har ju inga gubbar av nåt slag.. Eller jo, nu ljög jag lite.. Han har ju tre legogubbar, men hur roliga är dom?! Måste skaffa mer lego (duplo) grejer till stackars barnet!

Å vad är det för fel på min blogg? Vissa kan kommenera men inte andra? Kanske andras datorer det är fel på.. Säger vi..

Kommentarer
Postat av: peka

Nu kan jag iaf., men ibland kan jag inte..

2008-12-20 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0