Fjärde dagen med julmat

Nu börjar det räcka tycker jag.. Ska nog vänta ett år innan nästa julmatsfrossa.

Hade massa folk hemma hos oss idag, 14 stycken blev vi. Trevligt med lite livat i holken. Käkade julmat, drack julmust, åt fruktsallad och käkade karra. Mätt blev jag iaf.
Hade julklappsutdelning och ungarna sprang runt och lekte.

Ska sätta in lite bilder från nya digitalkameran som jag för övrigt inte alls är nöjd med.. Man borde väl få byta då?

 Hos fammo Sassa och faffa Åke igår, julmat å annat gott blev det där.

 Elias å Ellen i Elias rum.. Dom ville inte bli fotade mitt i leken..

    Öpnnar lite julklappar.

Nu ska bara städas lite här, databordet ska tillbaka och det ska plockas lite. Mamma diskade (Tack mamma!) så det behöver vi inte göra iaf.

Imorgon blir det väl full fart igen så dags att sova nu, Elias somnade för inte allt för länge sen..

Säg nån bra film gammal som ny! Vill ha nåt att titta på innan man somnar, men min fantasi har tagit slut..

Kommentarer
Postat av: nnina

4e dagen bara!!jag ligger långt före jag isåfall.....raap

2008-12-29 @ 02:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0