En storebror?

Kan man önska sig en storebror till Elias i julklapp? Eller storasyster? Eller ett syskon bara. Stackarn är så uttråkad när han är hemma med mig hela dagarna, mamma är ju inge rolig att leka med heller! kanske nån vacker dag att Elias får ett syskon, men den ungen kan han ju inte leka med på flera år ändå.. Skulle ha skaffat en till direkt så han hade haft nån att leka med, men då hade nog jag rymt för länge sen.. Tycker det räcker med en just nu!

Idag har vi hängt upp lite tavlor så att det ska se ut som ett riktigt hem. Vill ha lite med "prydnader" eller vad man nu ska kalla det, lite plotter här å var, har knappt nåt..

Kommentarer
Postat av: Katja

Du kan få en av mig! Välj bara vilken sort du vill ha, så postar jag imorgon efter julfirandet.

Ska bli kul att se er nya lya!

2008-12-23 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0