Bowling

Min unge är ganska duktig på att bowla.. På wii då alltså.

 Elias fick 220 poäng och Jonne lite mindre.. Elias skruvar alla klot åt rätt håll hela tiden, fattar inte varför han kan men inte jag?! I Mariokart har han börjat komma etta när han spelar själv.. Snart vill jag inte spela med honom!

Var ute å åkte lite pulka på isiga gångstigar idag, men det gick ju det oxå!

         Dåliga bilder med mobilkamera.. Men idag var vi å bytte skitkameran mot en ny!

http://www.canon.se/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/IXUS/Digital_IXUS_90_IS/index.asp

Mot denna! Den verkar då mycket bättre redan nu iaf när jag har provat fota lite. Jobbigt att lära sig en ny kamera med nya funktioner å allt.. Orkar inte titta i handboken inte. Tråkigt!

Imorgon är det nyårsafton och öldags!

Kommentarer
Postat av: Nina

aha..ja det är jävla trist att de ska va hemma hos en själv.Ja men skål då.Ska hämta lite öl från finland imårn.

2008-12-31 @ 00:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0