Sjukt

Idag är jag hemma med min hostande å snorande unge. Fast jag känner mig oxå sjuk..

Försökte gå ut lite idag, var i lekparken en stund. Enda stället där Elias klev ur vagnen.. Annars har han totalvägrat att gå själv, då vet man att han är sjuk om han inte vill gå själv!

HEm igen, käkade lunch, god "korv" tyckte Elias å ville ha mer. Sen att det var kassler var en annan sak.. Gott var det ju iaf.


 I lekparken i nya mössan. Jaaa, det blåste ute å Elias ville ha mössa, och en jacka över sina TVÅ långärmade tröjor!! Då måste han vara sjuk.. Han nog aldrig hört honom säga att han fryser.

 Haha, en bild på lunchen från idag! Gott blev det! Rev morötter och satte i apelsin och ananas, blev bra. Ja, å så lite vanlig sallad och lite vitlöksdressing till..

Kommentarer
Postat av: domi

Det var nyttigt värre! Så har jag ju lärt dig att äta...harkel...

2008-08-11 @ 20:40:47
Postat av: Katja

Ja, om andningen låter påverkad ska du nog kolla upp för säkerhets skull. Tänker på lunginflamation oxå.

God lunchen såg ut!! vacker med!

ja, när jag tänkte på ditt sovrum så mindes jag att du hade garderober där elias säng nu står, men så var de ju inte.

2008-08-12 @ 11:14:46
Postat av: Nina

vad du är nyttig då..eller ´gjorde du bara såndär mat för att fota å visa men har en hamburgertallrik vid sidan om?

2008-08-12 @ 13:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0