Sjukt ännu

Var på vc med Elias idag, doktorn lyssnade på honom och stack honom i fingret. Han trodde att det var en början på lugninflammation.. Igen.. Men nu kom vi ju in med honom så tidigt så det hade inte hunnit bli nåt ännu. Å så fick han bricanyl och kåvepenin.. Bricanylen så att stackarn ska kunna andas om natten och hjälpa mot hostan å så.
Inatt var nog den värsta natten jag har varit med om med Elias, han kunde ju knappt andas! Man hörde att han kämpade med andningen, det pep och väste när han andades, jag kunde knappt sova, var ju tvungen att kolla så att ungen inte gick å blev blå mitt i natten! Fast Elias sov inte desto mer heller, hostade hur många timmar som helst i natt! Hoja, stackars lilla barn! Hoppas det blir bättre med medeciner nu.

I morgon ska jag jobba igen! Mamma skulle vara hemma med Elias! Ska bli ganska skönt att jobba ändå.. Å så är jag ledig på torsdag ändå, så då är jag hemma med Elias igen.

Kommentarer
Postat av: Katja

Uj, stackars liten... Är han piggare på dagen då? Tänk bara på att bricanyl kan vara uppspeedande... Ifall du undrar varför han blir en ännu värre duracellkanin efter han fått den medicinen. fast alla blir ju inte det förståss...

Krya på elias!

2008-08-12 @ 21:18:46
Postat av: Soffan

höhö ibland är det riktigt kul med stavfel. skulle ju nästan vara skönt om elias fick en 'lugn'inflammation hehe

2008-08-13 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0