Resa bort..

Hade varit så skönt att bara åka bort ett tag, ladda batterierna efter en sommar fylld med jobb. Hit kanske man skulle åka:

http://web2.nazar.se/Kuaqu

Elias skulle nog gilla det.. Jag oxå för den delen. Men men, när jaaag blir rik! Vilket aldrig kommer att hända, men man kan ju drömma sig bort lite.

Imorgon börjar sista veckan på Solbacken, jobbar mån-tors, sen är det schlutt!

Då får jag försöka sätta in vilka tider å sånt jag kan jobba där i Time Pool.. Fast det gick inte riktigt som jag ville när jag provade.. Får anlita en expert som hjälper mig.

Skulle behöva uppdatera min hjärna lite, kanske läsa en bok eller två? Men när har man tid och ork för sånt? Medans Elias skriker och skrålar framför sitt tv-spel?
Samtidigt som maten lagas och bränns?
På jobbet med mina dementa gamlingar?
När Elias sover och jag nästan däckar på väg till köket för att skölja vällingflaskan?

Nä.. Hoja

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, det såg fantastiskt ut där!! Synd bara att nazar blivit så populärt, de har ju höjt priserna mycket sen vi var där... Vill oxå åka iväg. Funderade på att spara mina jobbpengar och ta tjejerna och sticka. men, massa vinterkläder osv. måste köpas, samt att vi ju faktiskt går i skolan. men när jag börjar jobba, DÅ ska vi åka! Spara en slant och följ med du & grabben!

2008-08-25 @ 09:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0