Härliga söndag

Ungen vaknade vid 8, inte helt fel. Känns som sovmorgon när man annars vaknar före 6.. Nåja, idag ska vi väl bara ta det lungt.. I brist på annat.

Igår fick Elias ett nytt dataspel, Kalle Kunskap förskolan. Den spelade han ett tag å var jätteduktig

http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=58329&lang=se&subsite=games&&ref= Här är den

Sen kom han till nåt tjorvigt.. Å försökte och försökte, han har ju ärvt mitt dåliga tålamod.. Då sa han:

-Åhhh, jag svimmar!!

Men han tyckte spelet var jätteroligt, man får lära sig siffror, bokstäver, färger och former. Elias kan ju inte färgerna ännu och han verkar inte vilja det heller.. men nååångång måste han ju lära sig!

Men utan-blöja-grejen funkar hur bra som helst. På dagis sa dom att han är såå duktig på att gå på toa och det är han ju hemma oxå. Går helst själv.. Du får inte följa med!! Brukar han säga åt mig.. På natten har det inte hänt nån olycka ännu, men det kommer säkert nångång det oxå.

Nä, tillbaka till verkligheten, Elias hoppar på mig just nu.. Vill spela Kalle Kunskap minsann

Kommentarer
Postat av: mårrmårr

OOoo, vad han kan!

Numer behöver man verkligen inte tjata om toa besök, det sköter han själv.

2008-08-24 @ 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0