Dagis

Jepp jepp, idag var min lilla skruttunge på sitt älskade riktiga dagis! Han blev så glad när han såg sitt dagis att han sprang sista biten till dagis! Så skönt att han tycker om sitt dagis, sommardagiset gillade han inte riktigt..
Nu har han börjat på storbarnsavdelningen oxå! När jag kom å hämtade honom så ville han visa runt mig på nya avdelningen och ville inte alls gå hem. Känns så bra att han är på sitt gamla dagis igen. Känner inte så mycket ångest när jag lämnar honom då.

Min mobil kommer inte överens med min dator.. Den vill inte sätta in bilder. Hoja! Ibland går det, men inte nu, har provat X antal gånger, men den vill inte! Blir fan galen!
Ska slänga allt i väggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: dorkan

han kanske trivs bättre med större barn, idoler att lära av, för han gör/kan ju så många saker- helst allt samtidigt!

2008-08-16 @ 12:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0