Bio

Jepps, jag å Peka gick minsann på bio och såg Sex & the city idag. Den var faktiskt riktigt bra!
Käkade popcorn (såklart) men jag börjar fundera om jag är lite.. För gammal för sånt, hälften hamnde ju innanför tröjan ju! Hittade tom popcorn i naveln.. Hur nu det gick till.

    Hämtade Elias från dagis efter jobbet (sista dagen på sommardagiset!!) och gick på stan med Peka å käkade glass. Eller Elias åt glass iaf, vi tittade på.

Gillar min nya mobil, även om jag inte fattar riktigt allt ännu. Min gamla mobil kunde man ju bara ringa å skicka sms med! Men nu måste ju jag oxå bli lite modern. Inte kan väl min mamma ha en nyare mobil än mig ju!!

Nä, om man skulle sova lite nu så man orkar med morgondagen. Ska vara med Elias å sen dricka några öl! Inte med Elias då.. Han är har inte riktigt ålderna inne ännu.. Måste fylla 10 först!

Kommentarer
Postat av: Maria

Och jag som tidigare idag funderade på med vem jag ska gå och se sex and the city!!! ni kund ju ha frågat lilla mig också!! nu måste jag ju gråta lite.

2008-08-08 @ 23:12:53
URL: http://www.nogg.se/mariamikko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0