Pizzasöndag idag minsann

Peka lurade i oss att äta pizza idag. Hon är en ond människa!

Var ute lite igår å hade faktiskt roligt. Gick inte in på Ferrum.. Undra varför.. Kanske bra, slippa slösa pengar på onödiga saker. Mitt kort ville inte funka. Jaja, var väl ändå inte så mycket roliga folk där. Hängde på Mommas lite istället.

Var ute en sväng med Elias å Jonne på förmiddagen, släpade Elias till Konsum för å köpa smör å andra trevligheter. Han var inte så pigg på att gå.. Överhuvudtaget. -Mamma bääära mig!! Ville inte sitta i pulkan heller.. Hoja, vem var idioten som gav barn en egen vilja?! Jaja, det är bra att ha en egen vilja å bla bla, men ibland orkar man inte riktigt.

 Här ska jag precis åka rutchkana. (eller hur stavas det?)

Igår tittade vi när Saga dopade sig, eller tittade å tittade.. Jag tittade mest på Elias å hans springande, hoppande å grejande.. Fikade där sen oxå, Elias hann trycka i sig två bullar å sen sprang han runt hela huset.

Näää, hade en bra kväll igår iaf. Tack alla som medverkade till lördagskvällen! Erat presentkort kommer på posten.. Om inte posten slarvar bort den.. Brukar ju hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0